sebenarnya, | Blog BudakFadhilah

24.11.08

sebenarnya,


sebenarnyer,
pasal blog saya ni mama dengan adik adik tak tau pun.*ceh*

sebab tu perkataan blog atau pun perkataan yang sedara mara ngan blog di Cegah dan di Larang sama sekali di frenster saya.

if ada komen komen yang ada perkataan blog di frenster saya, cepat cepat saya delete
sebab

Tak Nak,,,Tak Mahu,,
Tak Hingin adik adik saya tahu tentang kewujudan blog ni.
kalau dowang taw mesti mulot dowang gatal gatal nak bg tahu mama....

jd,,blog lah tempat saya habiskan masa.

konklusinya,

perkataan yang berkaitan blog saya dilarang sama sekali wujud kat dalam frenster saya..


::::blog ni je la rahsia saya yang mama tak tahu sampai sekarang..
::::antara mama ngan saya tak pernah ada rahsia, phewwww

8 comments:

EykaHamasuba said... Reply to this comment

adoi...sabar je la eh..hehee.tp nape mama xbg join blog ek?mungkin sbb takut fadhilah terlalu leka smpi abaikan bende wajib yang lebih ptut di buat.. kot je la kot. hihi..tak pun sbb byk lagi benda penting yang harus dibuat..mane tahu kan kan?hehe :D

aizul said... Reply to this comment

aiks..peliknya mama anda??

nur fadhilah said... Reply to this comment

eyka-agaknyerlah....heeeee... :P

nur fadhilah said... Reply to this comment

aizul-apa yang peliknyer mama saya???
mungkin ada sbb kowt mama x bg saya buwat blog ni...
tp saya degil...hehehehheh... :P

emiey_kamal said... Reply to this comment

npe ek mama awk x bg...tkut melalaikn kot...

nur fadhilah said... Reply to this comment

emiey-ntah...agaknyer lah kowt...
tp da buat da pun blog nie...
hhehehehhehe... :P

j a e i n said... Reply to this comment

we had the same situation.
tapi.. dulu rahsia.
skrg tidak lagi.

mok terer IT.
mana boleh lari.


haha.
nways. nice blog.
=]

nur fadhilah said... Reply to this comment

jaein-hehehehhehehehehe...erm baguslah tak de rahsia..
mama actually jarang guna pc nie...dia guna laptop sendiri...so tak de la nak korek korek blog nie...masih rahsia lagi...
heeeeeeeeeeeeeee... :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License