Saya sedang bercuti. | Blog BudakFadhilah

12.9.11

Saya sedang bercuti.

photo
#flickr
semester satu foundation year dah tamat. tunggu semester dua. jyeahhh. // lagak macam dah nak grad  -.-

oh, since saya sedang bercuti, blog www.nufaa.com pun nak bercuti. boleh ? blerghhhh, nananana, cannot. blog ni tak ada istilah bercuti sebab dia memang dah banyak bercuti. ergh, apa lah yang saya merepek kan ni  -.-

sebenarnya, tengah dalam mood bermalas malasan. nak qada' tidur. nak manja manja dengan mama. nak makan yang sedap sedap. nak jalan jalan cuci mata. sebenarnya tengah rasa nak buat semua benda yang memang tak kan boleh buat dekat Tronoh tu. duhhhhh,

dan disebabkan itu, blog ni pun akan terabai. sekian.

eh, bukan blog ni memang selalu terabai ke ?  -.-
#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License