Islam agamaku konon ! | Blog BudakFadhilah

12.6.10

Islam agamaku konon !

start//9:15pm


salam sejahtera semua.

entry ni saya cuba taip dengan setenang yang mungkin. heh, sebelum tu, jangan salah faham pulak dengan entry ni ok. ini hanya luahan perasaan saya sebagai seorang islam sahaja ye.

erk, dah tak reti pulak nak mulakan macam mana. macam ni cerita nya, saya menyampah dan meluat bila ada sesetengah manusia yang beragama islam dengan bangga meletakkan status religion mereka islam agama ku dengan berpakaian tak cukup lain, nampak lurah sana sini, tertonggek sana sini. memang betul kau islam, tapi....

For your flaming red hair ... by * Ahmad Kavousian *

sebagai seorang islam, sumpah saya rasa macam malu gila. lepas tu boleh pulak dorang tu pergi cakap, islam selama lamanya tapi dengan rambut merah dan tak pernah solat. ya ampun, berani lagi kau mengaku kau islam.

memanglah saya bukan sesiapa untuk judge diri mereka. itu hak mereka nak berpakaian atau berkelakuan macam mana. tak kisah lah jugak kalau korang nak panggil saya kolot atau kampung. tapi ini perihal agama islam. yang haram tetap haram.

saya pun bukan lah sesempurna mana, semua orang memang tak terlepas daripada melakukan kesilapan. tapi kalau nak mengaku islam forever lah, selamanya islam lah, pergi tengok pakaian dalam gambar kau tu. rupa orang islam ke oii ?

'dosa aku. kau sibuk apa ? aku boleh tanggung sendiri. jangan jaga tepi kain orang !' baik lah, baik lah. dosa memang sendiri tanggung. tak ada orang lain nye nak tanggungkan.

ngaahahahhaha, saya belajar, kalau tak mampu menegur kesilapan tu, cukuplah kita beringat ingat sendiri dan jadikan pengajaran buat diri kita. nak kene penampau kalau pergi tegur dorang tu ? nanti lama lama dorang akan berubah lah tu kot. heh, semoga ALLAH mengampunkan dosa dasa mereka. amin.

tak reti nak luahkan perasaan ni dekat mana. jadi, ini kegunaan blog. berkongsi perasaan. erk, korang nak bagi apa apa pendapat ? atau pandangan ?

sebenarnya, saya tak de lah berani sangat nak tegur dorang tu. cuma geleng kepala je lah. kalau dorang tu adik saya, memang tak de hal nak tegur. korang berani ke nak tegur ? tak payah jaga tepi kain orang. ingatkan diri sendiri je. :)



HEHE, macam sengal nama ariel peterpan jadi ariel peterporn. banyak jumpa blog yang buat entry tentang video lucah dia dengan luna maya. :P

//lawa ek luna maya ni.


//kenapa dia snap gambar cam ni ? HAHA, sangap.

12 comments:

REMEDY said... Reply to this comment

luna maya ni memang cantik miss...sebab tu bukan ariel jer yang x tahan...ramai yg mengidam tu

hans said... Reply to this comment

luna maya nih agama apa?

naz said... Reply to this comment

hahaa dia nak merasa segala kot

N. Fadhilah said... Reply to this comment

REMEDY//
HAHA. :P


hans//
tadi google. islam. =.='

N. Fadhilah said... Reply to this comment

naz//
merasa segala ?
HAHA =.='

aqilien said... Reply to this comment

sangap nk F dgn anjing tu.lol. :D nice blog here

N. Fadhilah said... Reply to this comment

aqilien//
HAHA, betul lah tu agaknya.
btw, thanks singgah my blog. :D

ique said... Reply to this comment

pe yg penting...yg buruk nih jadi sempadan...jgn la terikut-ikut...tetap pendirian.

ique said... Reply to this comment

tak yah diet ngan berpuasa....try la..makan ngan kerap tetapi kuantiti sikit..dan kunyah tuh bg btol2 hancur...atau pon cara lain byk makan buah aambik nasik setengah cawan jer..ala..kalo too skinny pon tak lawa...hehe...tape asalkan badan sihat kira alhamdulilah.

N. Fadhilah said... Reply to this comment

ique//
yurp. betul.

heeeee, thanks untk tips tu. :D

irahehe said... Reply to this comment

gambr last tue memg eeuuw..
bongok betol die tue..

N. Fadhilah said... Reply to this comment

irahehe//
HAHA, tu lah pasal. macam tak ada bende lain jerk nak buat. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License