ada orang mengaku dia gila ? | Blog BudakFadhilah

13.4.10

ada orang mengaku dia gila ?


roll of a dice by these thoughts spill over

awak dengan dia kawan baik.

dia selalu cerita masalah dia dengan awak.

awak kenal dia dah lama lah jugak.

kadang kadang selalu jugak gaduh dengan dia.

tanpa awak sedar, awak suka dia.

tapi awak tak nak mengaku.

tiba satu masa,

awak ada event dengan dia.

awak kena uruskan perkara yang berkaitan dengan dia.

sebab itu memang kerja awak.

dan awak pun tak kisah.

awak buat kerja awak,

awak ketuk pintu bilik dia.

senyap je.

awak pun masuk je.

dia tengah tidur.

nyenyak pulak tu.

tapi awak malas nak ganggu dia.

awak buat kerja awak yang sepatutnya.

ambil barang yang awak nak ambil tadi.

tengah kutip barang tadi,

awak rasa ada orang dekat belakang awak.

dia peluk awak.

awak terkedu.

awak tergamam.

nak jerit, pintu bilik dah tutup.

....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....


APA YANG KAU ORANG AKAN BUAT
BILA HADAPI SITUASI INI ?? !!

tak sanggup nak sudahkan situasi ni.
kesian gila gila. kalau saya, mampos lelaki tu dikerjakan.
tapi sebab dia kawan, hanya boleh menyampah
dari dalam sahaja. sebab dia kawan baik ! geli !

tapi, itu sebenarnya bukan kawan !


I hate you but I love you, too by black questionmark


YA ALLAH, minta saya dijauhkan dengan situasi ini. memang takut. tambah tambah lagi, dia kawan baik. tapi saya tahu, kawan kawan saya semua masih ada otak. masih waras mungkin.


p/s:orang genius pun boleh jadi bebal dalam sesetengah perkara.
p/s/s:cerita bukan rekaan.



erk, apa hal entry entry aku lately ni semua ke arah seks ? heh, stress agaknya. T_________________T

7 comments:

sebelas said... Reply to this comment

nie namanya dh ganguan seksual kat belog nie :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

Sesumpah said... Reply to this comment

peluk? pmpn takpe, laki jangan! hahaha

Alynn Notnot said... Reply to this comment

ada org buat cmtu kat ko ke?

N. Fadhilah said... Reply to this comment

sebelas//
heh, =.='


sesumpah//
hehe. tau tak pe. :P


Alynn Notnot//
ish, tak de ar. ni mesti tak baca entry betul2. T_________________T

I.Hazwani said... Reply to this comment

menjerit
menangis
mintak tlg lepaskan
ckp, walaupon aku suka kaw, ta bermakne kaw boleh pegang2 aku suka haty je
lagi sekali menangis meraung
pk positif yg kaw hug aku sbb kaw kesunyian // masih mamai sbb baru bangun tido
TU JE
jangan pk negatif

Rokhim said... Reply to this comment

Apa maksudnya? He?

N. Fadhilah said... Reply to this comment

I.Hazwani//
HAHA :P



Rokhim//
apakah ? fikir sendiri. :P

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License