Selamat Pengantin Baru kak @irinenadia | Blog BudakFadhilah

29.6.12

Selamat Pengantin Baru kak @irinenadia

 

Selamat Pengantin Baru buat kak Irine dan pasangan.
Semoga kekal sampai ke syurga :)

Dengar kata majlis nikah malam ni lepas maghrib. Harap semuanya berjalan dengan lancar. Rasa ralat kot tak dapat pergi majlis tu esok sebab UTP tengah sibuk dengan test, quiz dan assignment sebab minggu depan hari khamis dah mula cuti mid semester. lahaaiii. Dah tu kebetulan pulak family memang takde kat Melaka hujung minggu ni sebab pergi bercuti. double lahaiiii. Kalau tak serius memang nak pergi. Berapa tahun kenal, tapi tak pernah jumpa. Kalau tak, boleh jumpa dibahh, kak mira, kak hanny nadia, yang penting kak irine.

Takde rezeki nak jumpa. Simpan je lah kad jemputan kak Irine tu sebagai kenangan. isk.

-dua test minggu depan, mid sem break, and wohooooo.

3 comments:

Adibah. said... Reply to this comment

kannnnn Dhilah? wuhu T.T

Adibah. said... Reply to this comment

kannnnnnnnnnnnn Dhilah? wuhu T.T

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

aaa sedih sedih sedih T________________T

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License