terasa kosong. | Blog BudakFadhilah

11.6.09

terasa kosong.

start//1:28pm


lama dah rasanya tak menaip dekat blog ni. bukannya sebab saya takut, malas atau apa apa sahaja. tapi komputer ni kene hantar kedai untuk servis dan masukkan antivirus. sebab tue saya hilang untuk beberapa hari.

mood untuk blogging rasa macam hilang sama sekali. dah tak ada perasaan seronok lagi. saya pun tak tahu kenapa. mungkin sebab saya pening atau tertekan. mungkin !! lagipun, saya juga berasa yang saya hanya membuang masa untuk ber'blogging. adalah lebih baik kalau saya hadap kerje kerje rumah. saya tahu ayat saya poyo ok.

tapi saya tak adalah sampai nak delete terus blog nie. mungkin saya akan jarang update. lagi sekali saya nyatakan, mungkin !! hehe (: kalau saya bosan, memang blog lah tempat saya hilangkan rasa bosan. jadi, tak ada sebab saya nak buang terus blog ni daripada hidup saya.

saya tahu saya mula merepek. mungkin sebab saya dah lama tak blogging. hehe. saya stop di sini sahaja. saya teringin nak buat statement. saya harap sangat apa yang saya katakan ni tak di salah anggap oleh orang lain.


kepada kak honey : i'm really sorry. mungkin saya secara tak sengaja dah buat akak marah dan sakit hati. tapi, saya tak habis fikir apa yang saya buat. saya rasa bingung selagi akak tak maafkan saya. saya harap akak boleh lah tegur saya secara private. terima kasih.

kepada sesiapa sahaja:saya juga memohon maaf. seperti entry saya yang lalu. saya harap, anda semua tegurlah saya secara private kalau saya ada buat anda sakit hati. terima kasih.

I'm Sorry... by Iz.


terasa beban dah lepas. kembali terasa kosong.


4 comments:

dianna said... Reply to this comment

hehe chill sayangg :)

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

kak dianna// C: mencuba. btw, thanx singgah my blog..

Fráhÿnx Rõsè :) said... Reply to this comment

hyep fadhilah..
kenapa neh...??
cm sedey jew~
alah..
cuti2 neh jgn sedih2..
henjooy2 yerk~!

Fadhilah Mn said... Reply to this comment

kak frahynx//emmmmm..enjoy cte lain..sedih cte lain kak.. C:

#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (20) Tiga (5) Tips dan Informasi (20) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License