13.4.10

ada orang mengaku dia gila ?


roll of a dice by these thoughts spill over

awak dengan dia kawan baik.

dia selalu cerita masalah dia dengan awak.

awak kenal dia dah lama lah jugak.

kadang kadang selalu jugak gaduh dengan dia.

tanpa awak sedar, awak suka dia.

tapi awak tak nak mengaku.

tiba satu masa,

awak ada event dengan dia.

awak kena uruskan perkara yang berkaitan dengan dia.

sebab itu memang kerja awak.

dan awak pun tak kisah.

awak buat kerja awak,

awak ketuk pintu bilik dia.

senyap je.

awak pun masuk je.

dia tengah tidur.

nyenyak pulak tu.

tapi awak malas nak ganggu dia.

awak buat kerja awak yang sepatutnya.

ambil barang yang awak nak ambil tadi.

tengah kutip barang tadi,

awak rasa ada orang dekat belakang awak.

dia peluk awak.

awak terkedu.

awak tergamam.

nak jerit, pintu bilik dah tutup.

....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....


APA YANG KAU ORANG AKAN BUAT
BILA HADAPI SITUASI INI ?? !!

tak sanggup nak sudahkan situasi ni.
kesian gila gila. kalau saya, mampos lelaki tu dikerjakan.
tapi sebab dia kawan, hanya boleh menyampah
dari dalam sahaja. sebab dia kawan baik ! geli !

tapi, itu sebenarnya bukan kawan !


I hate you but I love you, too by black questionmark


YA ALLAH, minta saya dijauhkan dengan situasi ini. memang takut. tambah tambah lagi, dia kawan baik. tapi saya tahu, kawan kawan saya semua masih ada otak. masih waras mungkin.


p/s:orang genius pun boleh jadi bebal dalam sesetengah perkara.
p/s/s:cerita bukan rekaan.



erk, apa hal entry entry aku lately ni semua ke arah seks ? heh, stress agaknya. T_________________T

12.4.10

terdesak kerana didesak.

start//5:31pm

salam semua.

[ 264/365 ] Fake smile by Ana Luiza Santana

sekarang ni, rasa macam nak pergi jumpa kaunselor tiap tiap hari. makin hari, makin bertambah masalah. masa ni lah kawan buat hal, cikgu meradang macam naik hantu, otak jadi bebal, sikap malas menggila. hish, macam nak menangis gila gila. biar jadi gila !

malu nak luahkan segala galanya dekat cikgu. cakap sikit skit sudahlah. sebab cikgu tu pun manusia. nak cakap dengan mama, macam buang masa, sebab masalah tetap tak dapat diselesaikan. pening lah !

cikgu pesan, nak belajar biology dengan sejarah hati kena jugak cekal. tapi susah siot nak cekalkan hati. pelik tengok macam mana senior senior dulu boleh cemerlang gila gila. ni nak menangis lagi !

sekarang dah bulan empat. dah hampir tengah bulan dah. tapi kemajuan macam tak nampak nampak. saya tak nak jadi loser ! tak nak gila gila. T________________T

sila bagi kaunseling kepada saya. sebab saya macam kurang sokongan daripada kawan kawan sebab kawan kawan saya pun hadapi masalah yang sama. macam mana diorang nak bagi sokongan kalau diorang pun ada masalah kan ?

macam shit gila bila rasa diri sendiri ni loser. cikgu pulak nak marah marah macam apa apa entah. ingat saya nak sangat duduk dalam kategori murid cemerlang ? WTF, dah cakap tak nak sebab rasa diri ni tak mampu. tapi tak nak percaya. bila result macam suam suam kuku, tau pulak nak mengamuk. hish, T_________________T

dah, bukan nak tagih simpati. cuma menagih nasihat.
rasa macam hilang harapan.
*senyap.


p/s:kawan ni macam sial tau ! erk, tak layak dipanggil kawan.


#TechiesIntern (2) #WW (27) About Me (9) Contest (2) Dapur (10) Dear Diary (35) Dua (5) Family (11) Final Year (2) Foundation year (25) Love (3) Melaka (5) Nuffnang (2) Pentingkah (5) Resipi (4) Seks (3) Songs (16) Tagged (8) Tanya (4) TechiesConvo (1) Terkini (19) Tiga (5) Tips dan Informasi (19) UTP (22) UTPclassof2015 (1) UTPGraduation (1)
© 2011; Blog Budak Fadhilah | Edited by: Fadhilah Mn | Powered by Blogger

My Ping in TotalPing.com Blogged.my Creative Commons License